κι αυτό από σχόλιο είναι…..

….. στην ιατρική πια , το ανθρώπινο σώμα δεν θεωρείται ως άτομο , αλλά ως οικοσύστημα….είναι «το κράτος ή αν θέλετε η κυβέρνηση των τρισεκατομμυρίων αμοιβάδων», όπως συνηθίζω καμιά φορά να λέω στα δικά μου ……μπορεί μια αμοιβάδα να απορίψει τον «εγωισμό» της; μπορεί να λειτουργήσει «αλτρουιστικά;» τότε θα μπορέσει και ο άνρθωπος να λειτουργήσει έτσι…..συγνώμη ουτόπιε, αλλά τα περί άρνησης του εγωισμού μας δεν είναι ρελιστικά για το σύνολο των ανθρώπων….δεν θα μπορούσα να το δω παρά μόνο σαν εξαίρεση στον κανόνα…..Από την άλλη αν δεις στην συμπεριφορά των μικροοργανισμών….που παρουσιάζουν «έντονο καιροσκοπισμό»….ακολουθούν δλδ το πιο δυναμικό είδος μικροοργανισμού στο δικό τους περιβάλον υιοθετόντας τα χαρακτηριστικά του «κυρίαρχου» , γιαγαντόνοντας τα αποτελέσματά αυτού στο περιβάλον τους, δεν έχεις παρα΄να κάνεις μια αναγωγή σε μεγαλύτερη κλίμακα και ιδού οι «ανρθώπινες» κοινωνίες μας………

Ένα σχόλιο »

  1. για την ιστορία το σχόλιο είναι από εδώ……

    Απάντηση
  2. Πάντως ο Αιμίλιος Ριάδης είναι άπαιχτος…..δεν βρίσκετε;

    Απάντηση
  3. Καλησπέρα αγαπητέ…
    Καιρό έχετε να μας γράψετε και καιρό έχετε να ασχοληθείτε με τις συμπαθητικές σας αμοιβάδες… σίγουρα όμως, όπως έσωθεν έτσι και έξωθεν… και εδώ έρχεται και η κβαντομηχανική να επιβεβαιώσει την ενότητα των πάντων… κάτι που ο λογισμός αδυνατεί να συλλάβει!
    Για μένα ο Ριάδης είναι ά-παιχτος! 🙂

    Σήμερα φωτογράφιζα και τα πρώτα φυλλαράκια της καρυδιάς!

    Καλό μας βραδάκι! 🙂

    Απάντηση
    • Καλώς την μαγισούλα μας….

      Δεν ξέρω….πολύ μοναξιά έχει πέσει εδώ στις γειτονιές των μπλογκ…..από κενένας περνάει αραιά και που…..είναι λες που κι εγώ δεν είμαι πολύ εύκαιρος για περιδιάβασμα στις διάφορες ιστοσελίδες;;;;

      Δεν ξέρω…..
      Αλλά κι εγώ…όσο μπορώ δεν τα παρατάω….εδώ θα είμαι….με τις αμοιβάδες μου και άλλα τινά….
      Φέτος οι καρυδιές (όπως και όλα τα δένδρα), ξεκίνησαν πολύ νωρίς….δεν βρίσκετε;
      Πάντως , άντε να πούμε καλές σοδειές από τώρα…..κι ας είναι πρώιμα όλα….

      Απάντηση
      • Να συνεχίσετε αγαπητέ! Κι εμένα δεν μου αρέσει αυτή η κατάσταση με τα μπλογκ, αλλά μου είναι και κατανοητό το γιατί.

        Καληνύχτα σας! 🙂

      • Καλώς την….

        Κατανοητή;
        Ναι θα μπορούσαμε να το πούμε κατανοητό…
        η ανάγκη να εκφραστεί κάποιος είναι κατανοητή….η επιλογή του μέσου έκφρασης ‘οχι ότι δεν την καταννοώ , αλλά δεν μου αρέσει κιόλας….

Σχολιάστε