RSS Feed

γίνε η αλλαγή που θέλεις….

Είπε η katabran:

γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις… έλεγε ο Γκάντι

Και της απάντησα:

Αυτό προσπαθώ να κάνω…και το λέω κι εγώ εκτός απ’τον Γκάντι….αλλά να….αυτήν η ουσία που μπερδέυεται στα πόδια μου με έχει κάνει λίγο να ξεστρατίσω , στις σκέψεις μου απ’την ουσία…..

Στην ουσία δεν ψάχνω για καμιά ουσία……ψάχνω να βρω γιατί αισθάνομαι ένα κενό τελευταίως…..είναι το κενό της τσέπης μου που με βαραίνει ;δεν ξέρω ακριβώς να σας απαντήσω….παίζει πάντως και αυτό τον ρόλο του….αλλά ένα πράγμα που αισθανόμουνα παλιά , κάτι σαν κατακτητής -στρατηλάτης – δεν ξέρω τι….δεν το’χω πια- στα σίγουρα όχι……

10 responses »

  1. μεγαλωνουμε χρηχα μου και νοιωθουμε τρωτοι αυτο ειναι ολο.. οσο για το κενο εγω το εντοπιζω αλλου κι ας ειναι η τσεπη αδεια.. δεν μου γεμιζουν τα κενα 5 ψωροδεκαρες παραπανω-αποδεδειγμενο αυτο

    φιλια πολλα

    Απάντηση
    • Καλησπέρα πατουσίτσα…..

      Χαίρομαι που ξαναγράφεις…..δεν είναι που μεγαλώνω, δεν μ’ απασχολεί τόσο….περισσότερο είναι το άλλο ….οι φίλοι που δεν είναι παρόντες…..ακόμα κι αν είναι φύσει παρόντες στην ουσία είναι απόντες…..αυτό με τρώει….η κενότητα της επαφής ….. η δήθεν καθημερινή συνέυρεση , χωρίς να συνεβρίσκεσαι ουσιαστικά….. απλά δηλώνεις παρών σε καθημερινές συνήθειες , αφήνοντας τις σκέψεις σου να περνάνε απ’ αλλού…..
      Έκανα μια μέρα την αφελή κίνηση να βαθύνω κάπως την κουβέντα, μιλώντας περισσότερο προσωπικά , εισπράτοντας , αυτόμάτως και άμεσα, την αντίδραση του «αστείου»…. κι αυτήν η ¨πλάκα» …πόσο βαριά μου φάνηκε…..αληθινή πλάκα που πλάκωσε κάτω της όλη την κουβέντα…….. και όταν εμφανίζεται αυτήν η πλάκα….να ξέρεις , τίποτε πια από εκεί και μετά , δεν έχει πλάκα ……..

      Και , άσχετο, αλλά δες το , είναι φοβερό….:

      Απάντηση
      • xrhxa μου τα προσωπικα σου μονο ενα ζευγαρι αυτια μπορουν, θελουν και εχουν τη δυναμη να τα »σηκωσουν» εμεις οι υπολοιποι απλα θα αστειευομαστε και δεν ειναι πλακα, ειναι που ο καθενας μας δυσκολευεται να σηκωσει τα δικα του, ποσο μαλλον των αλλων

        ασε που στα ματια μας οι αλλοι ειναι παντα σε μια θεση προνομιακη οποτε »ασε μας ρε φιλε με τη γκρινια σου παλι»

        😉

  2. Καθόλου άσχετο το αισθησιακό και πανέμορφο αυτό ταγκό… 😉
    Αυτό που λείπει απ΄τη ζωή μας είναι το πάθος, όχι το ερωτικό, αλλά το πάθος για ζωή και για σωστή επικοινωνία…
    Η ωριμότητα που δυστυχώς δεν έρχεται πάντα καθώς μεγαλώνουμε, μας δείχνει πως δεν μας παίρνει πια να ξοδευόμαστε ή ν’ ανοιγόμαστε σε παλιούς γνώριμους και ας είμαστε μαζί απ΄ το σχολείο…
    «Ζωγράφισε τον πίνακα και μπες μέσα», είναι μια άλλη εκδοχή…
    Προσωπικά βλέπω πλέον πως για ότι μου συμβαίνει φταίω η ίδια γιατί είτε το έχω επιδιώξει ή γιατί αγνόησα τα «σήματα»….
    Σαφέστατα η ζωή, σου πετάει πετραδάκια (ή σου κτυπάει καμπανάκι) και αν δεν πάρεις μυρωδιά σου πετάει τούβλα…
    Και όλο «αυτό» και με γεμάτες τσέπες έτσι θα ήταν! 😉

    Μη χάνεσαι φίλε μου, καλή βδομάδα εύχομαι!

    ΥΓ: πολύ όμορφο τραγούδι διάλεξες!

    Απάντηση
    • Καλησπέρα αγαπητή…..

      Χαίρομαι που ξαναβρίσκω τους παλιούς γνώριμους εδώ μέσα……δεν είναι ότι τα παρατάω…απλά είμαι λιγάκι άκεφος τελευταία…..είναι και η κούραση..(έχω να κλαδέψω χιλιάδες δένδρα ακόμη……και λόγω στενότητας τα κλαδεύω μόνος μου οπότε ……)

      Φυσικά και ότι μας συμβαίνει είναι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο απόρροια των επιλογών μας…..και φυσικά αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο και το πως προσλαμβάνει αυτά που του συμβαίνουν…..

      Χαίρομαι που σας άρεσε η επιλογή μου….

      Απάντηση
  3. είμαι σίγουρη πως δεν είναι κενό, είναι απλά καινό!το συναίσθημα…

    Απάντηση
    • Καλησπέρα αγαπητή….

      Αν το υπονοούμενο αναφέρεται σε καινό συναίσθημα , του ότι η τσέπη είναι άδεια, πέσατε έξω μακράν….πολύ παλιό το συναίσθημα….τόσο όσο και ο κόσμος που ξέρω (εγώ)…..
      εγώ που λέτε , χαίρομαι που έχει κρίση ο κόσμος και δεν είμαι ο μόνος που παραδέρνω στα οικονομικά…(τόση κακία….και βάλε….)
      Από την άλλη , για να λέμε και του στραβού το δίκιο, κάποια πράγματα είναι δικές μας επιλογές…..

      Σας εύχομαι τα καλύτερα …

      Απάντηση
      • καινό ή καινούργιο φίλε μου!
        καλό βράδυ

      • ναι…δεν είναι καινό….είναι τόσο παλιό όσο και ο κόσμος που εγώ ξέρω…

        (μην με βάζετε σε σκέψεις……)

        Καλησπέρα σας…

      • Υ.Γ.:
        Για να το ξεκαθαρίσω ακόμη περισσότερο….δεν μου είναι νέο συναίσθημα το ότι είναι η τσέπη μου άδεια….γιατί ποτέ δεν ήμουν στην κατηγορία του : » ο κρατικός κορβανάς έχει και για εμένα»….πάντα ήμουνα στην πίεση και στην πάλη για να φτιάξω πράγματα…πάντα έβαζα το κεφάλι μου στον τροβά και το ΄χερι βαθιά στην τσέπη για να επενδύσω στην δουλειά μου….ποτέ δεν έφαγα από εκείνα που έλεγε ο Πάνκακος….είμαι από τότε που θυμάμαι τον κόσμο μου μια ζωή δική μου δλδ στην πάλη για τον βιοπορισμό….
        ΔΕΝ είναι καινή (καινούρια ) για εμένα η φάση «ζορίζομαι δεν έχω λεφτά σην τσέπη μου» κτλ)….
        Καινή είναι για όσους ήταν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο βολεμένοι, σε καλές δουλειές είτε με την ασφάλεια του δημοσίου είτε σε κάποιο άλλο πόστο…
        Εγώ αν δεν είχα καλή παραγωγή δεν είχα να φάω….όταν είχα καλή παραγωγή συνήθως μου τα τρώγαν οι ενδιάμεσοι ….οπότε όταν μπόρεσα τους κατήργησα όλους τους ενδιάμεσους και τώρα και δέκα χρόνια, πουλάω αποκλειστικά μόνος μου την παραγωγή μου στις λαικές ….παρόλο που είμαι είκοσιτρία λαικατζής , μόνο τα τελευταία δέκα κατάφερα να βγω εντελώς αυτοδύναμος….
        Αλλά πάνω που πήγα να πω ότι τα κατάφερα….ήρθε η κρίση και έπεσα στον τζίρο κατά εξήντα τα εκατό , γιατί ο κόσμος δεν έχει πια αγοραστική δύναμη…..και ξανακύλησα στο «δεν έχω μάνα’μ ….δεν έχω….»
        αλλά ΕΓΩ ξαναθυμήθηκα τα παλιά….δεν είμαι νεόπτωχος….από παλιά φτωχός είμαι….παλιοαγρότης και παλαιόπτωχος…..(γαμώ την γκίνια μας μέσα….)

Σχολιάστε

