RSS Feed

Λάμψε…

Ξέρω ότι το έχω ξαναβάλει περίπου το ίδιο θέμα παλιότερα….
Ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι δλδ…
Δεν με νοιάζει όμως…
Είναι βλέπεις και η τακτική της μισοεξαφάνισης που έχω κρατήσει εδώ και κάτι μήνες…
Αλλά σιγά σιγά επανέρχομαι …..
Το νιώθετε κι εσείς;
Σας εύχομαι να το νιώσετε….
Είναι πολύ ωραίο αίσθημα…
Πολύ ωραία αίσθηση…
Σιγά σιγά να επανέρχεσαι…
Φυσικά ποτέ δεν θα είσαι ο ίδιος…
Φυσικά τίποτε δεν είναι σίγουρο και μόνιμο…
Αλλά είναι η αίσθηση του ότι είπες κάποτε να πάνε να μαμηθούν όλα και εγώ δεν τα παρατάω θα είμαι εκεί μέχρι τέλους…
Και σιγά σιγά να επανέρχεσαι…
ξέροντας πολύ καλύτερα από πριν το πόσο θνητός και ευάλωτος είσαι…
Το πόσο ευαίσθητο πλασματάκι είσαι…
Το πόσο ασήμαντο πλάσμα είσαι…
Αλλά αυτό δεν πιάνει μία …
Το θέμα είναι να είσαι πάλι εκεί…
Στητός και έτοιμος …
Να λάμψεις…
(Πάλι..)

8 responses »

  1. αγαπω αυτη την επιστροφη σας αγαπητε..

    απο το στομα σας και..

    φιλια 🙂

    Απάντηση
  2. Ξέρω ότι κάποιος Ουτόπιος Ματριξιανός έκανε like στην ανάρτηση αλλά δεν το εμφανίζει μέχρι στιγμής…
    Αλλά εγώ θερμά τον ευχαριστώ…

    Εύχομαι να ‘στε καλα΄αγαπητέ..

    Απάντηση
  3. Μα «έτσι» δεν εξαφανίζονται, όσοι για λίγο σιωπούν… επανέρχονται γιατί σίγουρα έχουν πολλά να πουν… μα είναι και λίγο πεισματάρηδες αλλά καθόλου εγωιστές… θα έρθει… θα ξανάρθει,.. θα δεις. 😉

    Γιατί όμως λένε πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός;

    Καλό Αυγουστιάτικο βραδάκι Χρήστο! 🙂

    Απάντηση
    • Ότι λάμπει δεν είναι χρυσός….σίγουρα…

      Να προσέχετε αγαπητή γιατί αν θέλετε να αγοράσετε χρυσό, μπορεί κάποιος επιτήδειος να σας πουλήσει και μπρούντζο….

      Πάντως τα αυθεντικά πράγματα, από ότι υλικό και να’ ναι όταν λάμπουν φανερώνουν την αξία τους….και που ξέρεις , μπορεί να αναδειχθούν και διαμαντάκια μέσα από την εσωτερική λάμψη μας…….

      Εμένα πάντως αν το μούτρο μου λάμπει μπρούτζινα , δεν με χαλάει καθόλου…
      Κι ο μπρούτζος έχει την δική του αξία…….ειδικά όταν είναι στις καλές του και λαμποκοπάει……
      Δεν μ’ αρέσει και δεν θέλω να ξαναγυρίσει στα μουντά μουρτζούφλικα περασμένα με τίποτε…..
      (κι ας μην είναι και τόσο περασμένα , ούτε τόσο σίγουρα περασμένα, αυτήν η ελπίδα και το διάλειμμα αυτών εδώ των ημερών είναι κάτι….)

      Απάντηση
      • Μη γελάτε… μη γελάτε, ότι χρυσαφικό είχα το πούλησα για να πληρώσω τις κάρτες πριν 3 χρόνια!!! 😉
        Τώρα σκέφτομαι να πουλήσω ασημικά απ’ τον πρώτο μου γάμο…»με ελαφρά τη καρδία» αφού ξαφνικά μας άφησε για πάντα (ο Α΄σύζυγος)…
        Στη συνέχεια θα φύγει ο μπρούτζος στο ζύγι και αυτός απ’ τον πρώτο (πλούσιο! Α’ γάμο)…
        Έτσι λοιπόν, ξελαφρωμένη, ελεύθερη και ωραία θα λάμψω με όλο το φως που διαθέτω και αυτό «ξέρω» πως πολύ δύσκολα θα μου το πάρουν! 😉

        Ελπίζω να κολυμπάτε, οικογενειακώς, να έχετε κοντά σας τα παλικάρια σας και να χαίρεστε το καλοκαιράκι! 🙂

  4. To συγκεκριμένο κομμάτι το άκουσα για πρώτη φορά σε πολύ μικρή ηλικία σαν μουσική υπόκρουση κηδείας στο τελευταίο επεισόδιο της τηλεοπτικής ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗΣ. Είχα κολλήσει τοσο πολύ αλλά ήταν αδύνατο να το βρώ, λίγα χρόνια αργότερα το άκουσα έξω απο ένα μπιλιαρδάδικο,μπήκα μέσα ρώτησα κι έμαθα.

    Καλημερίζω.

    Απάντηση
    • Εγώ τους Pink Floyd τους γνώρισα πολύ μικρός, το 1970κάτι…όταν πήγα για πρώτη φορά στα 14 να γράψω μια κασέτα σε ένα δισκάδικο τότε με τις επιτυχίες της εποχής, τα τραγούδια της λίστας μου δεν φτάναν να γεμίσουν την κασέτα κι ο δισκοπώλης μου έγραψε το παραπάνω κομμάτι στο τελευταίο δεκάλεπτο της κασέτας…
      Μετά από δύο χρόνια περίπου η κασέτα χάλασε από το μπρός πίσω μόνο στο κομμάτι αυτό….τα άλλα απλά τα είχα ακούσει μιά ή δύο φορές….
      Από τότε είμαι κολλημένος με τους Φλόιντ….είναι το μόνο συγκρότημα που έχω όλους τους τους δίσκους σε βυνίλιο …..έχω ακόμη και εκτελέσεις από τα διάφορα παμπ που παίζαν πριν γίνουν γνωστοί…..

      Καλησπέρα αγαπητέ…

      Απάντηση

Σχολιάστε

