RSS Feed

άσχετο ….

Η αλληλουχία των συνδέσεων των μορίων του DNA κάθε οργανισμού τελειώνει σε κάτι μόρια που λέγονται «τελομεράση»…
Αυτά τα μόρια με την ηλικίωση του οργανισμού εκφυλίζονται και σταματούν την υγιή γέννηση νέων κυττάρων…
Θα μπορούσε ο οργανισμός μας , όπως και κάθε οργανισμός , να τελειοποιήσει τις απολήξεις του DNA του και να μην γερνάμε , και να ζούμε αιώνια…αλλά αυτό περικλείει τον κίνδυνο το πολύτιμο DNA που η φύση εξελίσσει εκατομμύρια χρόνια , να εκφυλιστεί , και οι πολύτιμες πληροφορίες να χαθούν , και η εκατομμυρίων χρόνων εξέλιξη να πάει χαμένη…οπότε η φύση δεν μας επιτρέπει να ζήσουμε περισσότερο από όσο η τελομεράση των κυττάρων μας είναι σε κατάσταση να προφυλάσσει τις πολύτιμες πληροφορίες της τέλειας αντιγραφής- αναπαραγωγής του οργανισμού μας…

Ωχ αδερφέ….

Γερνάμε για να μην χαθούμε σαν είδος…

Ο θάνατος ενός χρησιμοποιημένου οργανισμού εξασφαλίζει την συνέχεια του είδους του…

Η ζωή έχει σχέδιο…

Κι εμείς στον κύκλο της ζωής δεν είμαστε παρά κόκκοι εξέλιξης…

(τι μπορείς να μάθεις , αν κεράσεις καφέ στον πιτσιρίκο σου που έχει μανία με την βιολογία…)

και καπάκι το τραγούδι που καμία σχέση με το κείμενο δεν ‘εχει…μα καμία…

Ήτανε μάλιστα να μπει το τραγούδι σκέτο σαν αφιέρωση αλλά δεν μου καθόταν και καλά…πήγα να γράψω κείμενο και μου βγήκε το μάθημα βιολογίας του γιού μου…δείξτε λίγη επιείκεια…κουρασμένος άνθρωπος , από τις έξι το πρωί στο πόδι , πήγε βράδυ ,έντεκα κι ακόμη δεν τέλειωσα….τι να σου κάνει το κουρασμένο, το ανωφελές….νοιώθει κι ότι γερνάει και ψάχνει να εξηγήσει ,γιατί ενώ παλιά δεν καταλάβαινε κούραση τώρα τεντώνεται σαν το λάστιχο και πάλι δεν τα καταφέρνει….

πάρτε κι αυτό….μάλλον ταιριάζει περισσότερο σε κάτι παλιοαγρότες σαν κι εμένα…

17 responses »

  1. καληνύχτα καλέ μου χρήχα, θα κάνουμε την ζωή τετράγωνο και θα χορεύουμε γύρω της μήπως ξεγελάσουμε τον κύκλο της…ε ρε κάτι κουρασμένα σχόλια//

    Απάντηση
  2. Ο κύκλος της ζωής…και τα σχέδιά της…
    Η αλήθεια είναι οτι απογοητεύομαι κάπως όταν σκέφτομαι οτι είμαστε απλώς κόκκοι εξέλιξης,αλλά αυτή είναι η αλήθεια…
    Γειά σου καλέ μου χρήχα!!και καλή σου ξεκούραση!!

    Απάντηση
    • Καλησπέρα σας…

      Το ότι είμαστε κόκκοι εξέλιξης έιναι ένα μικρό κομματάκι της αλήθειας που πρέπει να συνειδητοποιήσουμε…υπάρχουν και πολλά άλλα , με πιο βασικό το να μην καθόμαστε κοιτώντας πίσω τη ιστορία της ανθρωπότητας και να λέμε :»ε βρε που φτάσαμε και πόσο εξελιγμένοι είμαστε» , αλλά να προσπαθούμε να κοιτάζουμε μπροστά και να λέμε :» ε βρε πόσο πρωτόγονοι είμαστε σε σχέση με τους επόμενους….»

      Αλλά αυτό να το λέμε σαν θέληση βελτίωσης και όχι σαν μεμψιμοιρία και δικαιολογία για να επαναπαυτούμε στην μιζέρια του δεν μπορώ να κάνω τίποτε γιατί είμαι απλά πρωτόγονος….

      Ευχαριστώ για την ευχή….

      Απάντηση
  3. Και εκεί που οι γονείς νομίζουν πως ανοίγουν νέους ορίζοντες στα παιδιά, συμβαίνει το αντίθετο. Αυτό είναι από τα καλά της εποχής μας…
    Αν η ζωή έχει σχέδιο θα ήθελα απλά να ήξερα από που εμπνεύστηκε για να το κάνει…
    Καλή ξεκούραση και καλό σαββατοκύριακο! 🙂

    Απάντηση
    • Κι εγώ το χαίρομαι αυτό….και επειδή το χαίρομαι , το επιδιώκω κιόλας , βάζοντας «φυτίλια» για να ξεκινήσει μια ενδιαφέρουσα κουβέντα….και να δεις και τα παιδιά πόσο χαίρονται όταν σου παρουσιάζουν πράγματα που εσύ δεν ξέρεις….

      Γενικά τα μάτια καλό είναι να είναι γελαστά ….

      όσο για την έμπνευση της ζωής…επειδή κι εσύ είσαι ζωή….όχι Η ζωή…απλά ζωή….σκέψου όταν εμπνέεσαι από που εμπνέεσαι…

      Καλό σ/κ….και σε εσάς….

      Απάντηση
  4. Μόλις μου λύσατε μια απορία ετών και θα σας είμαι υπόχρεη αν δεχθειτε αυτό το μικρό δωράκι ως αντάλλαγμα: http://youtu.be/_Jtpf8N5IDE, γιατί δεν μπορώ πραγματικά να διανοηθώ ποιός λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να θέλει να ζούμε όλοι αιωνίως ? Δεν υπάρχει χώρος για όλους. Ήδη είμαστε πολλοί. Φανταστείτε να ζούσαν ακόμα οι πρώτοι άνθρωποι. Αυτό αποκαλώ εγώ εφιάλτη 🙂

    υ.γ.: αν οι «παλιοαγρότες» είναι σαν κι εσάς εύχομαι να γεμίσουμε τον κόσμο μας με τέτοιους.

    Τα σέβη μου,

    υ.γ.2: το όνομα χρηχα από που βγαίνει?

    Απάντηση
    • Υπερβάλετε αγαπητή….πάντως ευχαριστώ για τον καλό σας λόγο….

      Εγώ πάντως δεν θα’ θελα να ζήσω αιώνια…μόνο μέχρι τα εκατόν εξήντα…τόσο είχα υποσχεθεί στον γιό μου όταν ήταν μικρός και έμαθε ότι οι μπαμπάδες κάποτε πεθαίνουν….εσύ ; μου λέει …πότε θα πεθάνεις;….έχω καιρό ακόμα του λέω…μέχρι τα εκατόν εξήντα είναι πολλά χρόνια….σήμερα το γαϊδούρι μου λέει να μην λέω υπερβολές…ξέχασε πόσο ήρεμος κοιμόταν που είχα πολλά χρόνια μπροστά μου να ζήσω….

      Απάντηση
      • Χαχα, η υπερβολή είναι η αγαπημένη μου συνήθεια, τι οικονομίες και στα συναισθήματα θα κάνουμε? Τα μέτρα στα μετρήσιμα είδη αναφέρονται (τι? όχι?)

        Καλή Κυριακή!

      • Α κι εσείς;

        Κι εγώ το’χω το κουσουράκι….

        την συνήθεια της υπερβολής λέω…

  5. το χρηχα είναι βασικά χρή-στος….

    Όταν το χρήστος είναι με ήτα σημαίνει χρήσιμος….όταν είναι με γιώτα όπως χρίστος σημαίνει ο χριστός, αυτός που έχει το χρίσμα…..

    Απάντηση
  6. αγαπητε χρηχα

    ισως οχι τοσο σχετικο, αλλα μπαινω στον πειρασμο να το πω, ειναι το τρειλερ απο την αυριανη εκπομπη του Θοδωρακη

    »αν δεν μπορεις να βαλεις χρονια στη ζωη σου, βαλε ζωη στο χρονο σου»

    θα μου πεις τωρα, τι κανω εγω για αυτο; τιποτα θα σου απαντησω αλλα πολλες φορες βαζω στοχους να το παλεψω

    απο κυκλους κι απο βιολογια ιδεα δεν εχω

    Απάντηση
    • Πόσο χρόνο να βάλεις στην ζωή σου;
      Καμιά φορά θέλω το εικοσιτετράωρο να μπορούσε να είναι και να κρατάει 35-40-48 ώρες….αλλά αν είναι να είσαι πλεονέκτης ….πάλι λίγο θα το’βρισκα….

      Πάλι κάποιες άλλες φορές….νομίζεις ότι τις ώρες τις έχουν τεντώσει, τις έχουν κάνει από ένα τρίωρο – τετράωρο την κάθε μιά….

      Στόχος είναι να ισορροπείς όσο γίνεται …

      Καληνύχτα….

      Απάντηση
  7. Καλησπέρα και από μένα…
    Το πρωί σήμερα σκεφτόμουν πως αυτό που η επιστήμη ονομάζει DNA, ο λαός το αποκαλεί μοίρα ή κάρμα… άντε να πεις κάτι τέτοιο στο παιδί σου, χαχα!
    Προσπαθώ επίσης να καταλάβω το «άσχετο» του τίτλου που κολλάει… γιατί τελικά όλα είναι σχετικά στη ζωή μας, έτσι δεν είναι; 😉
    Α! τώρα που γράφω, έξω μπουμπουνίζει και αυτό μου αρέσει γιατί δημιουργεί μέσα μου την κατάλληλη ατμόσφαιρα για επικοινωνία στο τώρα…
    Μου αρέσει να αφήνω τη ζωή να με κατευθύνει από στιγμή σε στιγμή, έτσι κοιτάζω την ώρα και ξέρω πως πρέπει να αφήσω την φλυαρία και να ετοιμάσω το βραδινό της οικογένειας μου!

    Καλό μας βράδυ! 🙂

    ΥΓ: Αυτό το σχόλιο είναι σίγουρα άσχετο!

    Απάντηση
    • Καλησπέρα αγαπητή ….

      Δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο…η μοίρα έχει μεταφυσικά παρακλάδια…αυτό είναι αυθεντικά υλικό ….και μοριακό …..

      Το άσχετο….είναι που το κείμενο είναι άσχετο με τα τραγούδια…επίσης είναι άσχετο με τις προηγούμενες αναζητήσεις μου σε όλα σχεδόν τα προηγούμενα κείμενα….αλλά όπως λες κι εσύ, κι εγώ αφέθηκα να αφήσω το τυχαίο και το άσχετο να κυλήσει….

      Απάντηση

Σχολιάστε

