RSS Feed

δεν καταλαβες, ε;

κι εγώ τελευταία , περνάω φάση επαναδιαπραγμάτευσης με τον εαυτό μου….
σχίζω παλιές συνθήκες και συμφωνίες και προσπαθώ να κάνω νέες πιο συμφέρουσες….
αλλά όπως και το σκεφτώ , δεν μπορώ να γελάσω τον εαυτό μου, πάντα με καταλαβαίνει….
κι όσα μου κρύβει δεν τα βλέπω, κι όσα δεν θέλει δεν τα δέχεται..

Το μυαλό , απ’ την άλλη , κουράστηκε σχεδόν μισό αιώνα να προσπαθεί να μου χρησιμεύσει σε κάτι…..
Καλύτερα να έμενε ξεκούραστο, ανώφελα κουράστηκε και συνεχίζει να κουράζεται….

13 responses »

  1. Αυτή η επαναδιαπραγμάτευση και ο επαναπροσδιορισμός μερικών πραγμάτων στην δική μου περίπτωση κοντεύει να με τσακίσει..από τον εαυτό σου δεν μπορείς με τίποτα να κρυφτείς,να ξεφύγεις..πάντα θα είναι ένα βήμα μπροστά..πάντα θα σε καθοδηγεί κάτι…
    ουφ..μου άρεσε και έχω να δηλώσω σήμερα οτι είμαι κομμάτια μέσα μου!
    «κι όσα μου κρύβει δεν τα βλέπω, κι όσα δεν θέλει δεν τα δέχεται..»
    πολύ αληθινό…καλό ξημέρωμα χρήχα μου!σε φιλώ…

    Απάντηση
    • Χρειάζεται ψυχραιμία , αγαπητή…

      Καλό είναι να βάζουμε κάποια πράγματα στην θέση τους , ειδικά όσον αφορά τον εαυτό μας, που κατά καιρούς «ξεφεύγει» και κάνει τα δικά του…

      Καληνύχτα σας….

      Απάντηση
  2. Ο εαυτός μας είναι ο πιο σκληρός αντίπαλος και ο μεγαλύτερος σύμμαχος μας την ίδια στιγμή.
    Αυτή η επαναδιαπραγμάτευση που αναφέρεις ποτέ δεν είναι εύκολη. Δεν είναι εύκολο να αλλάζεις οπτική.
    Η ηρεμία που νιώθεις όμως όταν τελειώνεις με αυτή την «διαδικασία» είναι ανεκτίμητη.
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, γεμάτο χρώματα και όμορφες στιγμές!

    Απάντηση
    • Η επαναδιαπραγμάτευση ποτέ δεν είναι εύκολη , ακόμη και για ασήμαντα πράγματα….αλλά δεν πρέπει και να την υπερεκτιμούμε….δεν θυμάμαι ποιός έλεγε κάποτε:» οι μεγαλύτερες αποφάσεις της ζωής μας παίρνονται έτσι απλά….χωρίς δεύτερη σκέψη»

      Ευχαριστώ για τις ευχές, και ανταποδίδω…

      Απάντηση
  3. δυσκολη φαση.. στεκεσαι στον καθρεφτη κοιτας τον εαυτο σου κι αρχιζεις να σκαβεις, ολο και πιο βαθια

    προσωπικη μου αποψη καλο ειναι καποια στιγμη να μπορεις να το διαχειριστεις ολο αυτο.. δλδ αυτος ειμαι, σε οποιον αρεσω, δεν εχω αλλο..

    εγω ακομη σκαβω κι ακομη βρισκω γμτ

    🙂

    καλο σ/κ αγαπητε, με αναλαφρες σκεψεις

    Απάντηση
    • Καλό σκάψιμο….

      Λένε ότι όποιος ψάχνει βρίσκει….ειδικά όποιος έχει αφήσει πολλά για μετά…..

      Ανάλαφρες σκέψεις δεν είναι εύκολο να βρω , με τα πόδια στο ταβάνι, απ’ όπου δεν είναι γραφτό μου να τα ξεκολλήσω….γιατί εκτός των άλλων έχω και μειωμένη παραγωγή λόγω παρατεταμένου καύσωνα , εφέτος….

      Να’ σαι καλά…..

      Απάντηση
  4. Εξελίσσεσαι. Αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Όσο για το μυαλό μας, δεν είναι (απλά) χρήσιμο. Είναι εμείς! Για να δεις τη χρησιμότητά του λοιπόν κοίτα εσένα 🙂 Μια χαρά θα την κάνεις την επαναδιαπραγμάτευση. Είμαι σίγουρη 🙂

    Σε φιλώ!

    Απάντηση
    • Εξελίσσεται όποιος κάνει επαναδιαπραγμάτευση , εννοείτε προφανώς αγαπητή;
      Συμφωνώ….

      Μόνο που όταν τα πράγματα αλλάζουν και χρειάζεται επαναδιαπραγμάτευση και επαναπροσδιορισμός ορισμένων πραγμάτων που θεωρούσαμε δεδομένα, πονάει…

      Εκεί λες : «που ήσουν βρε ανώφελο και άχρηστο μυαλό και δεν μπορούσες να δεις τα προφανή….»
      (προφανώς βοηθάει να μιλάμε σε δεύτερο πρόσωπο και να μην λέμε που ήσουν βρε άχρηστε εαυτέ….)

      Ευχαριστώ για τον ασπασμό και ανταποδίδω…

      Απάντηση
      • A, ναι, αυτόν τον πόνο τον γνωρίζω. Ωστόσο τελευταίως μου έχει σφηνωθεί η ιδέα πως η ζωή μπορεί να έχεις τις δυσκολίες της αλλά έχει και … χιούμορ. Ίσως για να μην πέφτουμε αμαχητί 🙂 (Δύσκολο μάλλον να καταλάβετε τι εννοώ, μα κρατήστε το. Κάποια στιγμή ίσως δικαιωθώ).

        Την καλημέρα μου!

      • Μα σίγουρα η ζωή έχει χιούμορ…αλλιώς πως μπορούσε να δεχτεί όλο το συφερτό απ’το ανθωπομάνι που καυχιέται μάλιστα ότι είναι ο ανθός της γής….

        Ίσως πάλι και να μην σας καταλαβαίνω…εξαρτάται πως το εννοείτε….

        Ίσως πάλι και να σας καταλαβαίνω….δεν ξέρεις ποτέ τι και ποιόν έχεις απέναντι , όταν μιλάς στο διαδίκτυο , και κυρίως δεν μπορείς να φανταστείς τι έχει πιθανόν περάσει αυτός ο «άλλος» στην διάρκεια του ανωφελούς του βίου….

        Σας σκότισα μου φαίνεται…
        Αλλά εσείς μην σκοτίζεστε….

        Καληνύχτα…

  5. ναι, αλλά θα συνεχίσει να κουράζεται…δεν γίνεται αλλιώς γιατί διαρκώς σκέφτεται. Εξάλλου αυτή δεν είναι η δουλειά του; Η μήπως όχι; Δεν ξέρω… Όσο για τα τραγούδια, τα άκουγα από πολύ πολύ μικρή και τα βρίσκω απλά εξαιρετικά!!
    Καλό βράδυ Χρήχα:):) Όμορφο ξημέρωμα.

    Απάντηση
    • Αν το έργο που παράγει κρίνεται ανωφελές..(εκ των υστέρων φυσικά – ‘αλλο τρόπο αξιολόγησης δεν έχει…) τότε τζάμπα κουράζεται….
      Κι εμένα η δουλειά ,μου είναι να παράγω, παραγωγός γαρ, αλλά φέτος οι παραγωγές δεν παρήγαγαν αποτέλεσμα….τζάμπα ο κόπος και τα έξοδα….
      Οπότε…

      Λέμε εκ των υστέρων …τι ήθελα και κουραζόμουνα…δεν καθόμουν στην γωνιά μου , να φάω και τα λεφτά των εφοδίων σε διασκέδαση και να περάσω ωραία….φυσικά δεν υπάρχει τρόπος να το ξέρεις από πριν….αν ξέραμε το αποτέλεσμα δεν θα κάναμε την προσπάθεια….

      Φιλοσοφίες ανωφελείς….σαν τον κόνωπα τον ανωφελή….μόνο μαλάρια μπορεί να σου δώσει….

      Καληνύχτα ….επίσης…

      Απάντηση
  6. Επίσης να σας αφιερώσω και αυτό…..

    Απάντηση

Σχολιάστε

