RSS Feed

η πραγματικοτητα

Η επιβεβαίωση της θεωρίας της σχετικότητας με την “ανακάλυψη” του μποζονίου του Χιγκς , επιβεβαιώνει ότι η πραγματικότητά μας είναι έργο της συνειδητότητας του μυαλού μας….ότι μπορεί να συνειδητοποιήσει ο εγκέφαλός μας σαν πραγματικότητα , αυτό και μόνο υπάρχει, και φυσικά είναι εντελώς διαφορετικό από άνθρωπο σε άνθρωπο, άρα δεν υπάρχει ΜΙΑ πραγματικότητα , αλλά τόσες όσοι και οι άνθρωποι επάνω στην γη….

Το να προσπαθήσουμε να στοιχηθούμε πίσω από “εγκεκριμένες” πραγματικότητες δείχνει ότι δεν προσπαθούμε αρκετά να συνειδητοποιήσουμε την δική μας πραγματικότητα , άρα δεν προσπαθούμε να σταθούμε στην ιστορική την δική μας ιστορική στιγμή και να την ζήσουμε με τον τρόπο τον δικό μας……

Εξάλλου κάτι που καταργείται οριστικά και αμετάβλητα με την επιβεβαίωση της θεωρίας της σχετικότητας είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΛΗ…όλα είναι ενέργεια σε συνειδητή λογική διάταξη….άρα και όλες οι θεωρίες που βασίζονται σε καθαρά οικονομίστικους (άρα υλικούς)όρους εξήγησης των δομών του μάταιου τούτου κόσμου είναι εξ’ ορισμού άκυρες….

Η φαινομενική εξατομίκευση του ανθρώπου με την στάση της ατομικής αποκλειστικά συνειδητοποίησης της προσωπικής συνειδητότητας, ξεπερνιέται εύκολα, αν συνειδητοποιήσεις ότι η συνειδητότητά μας αυτή πλέει σε έναν ωκεανό ενέργειας που μας συνδέει άμεσα και διαρκώς με όλο το υπόλοιπο σύμπαν…..που σημαίνει ότι η κάθε μας ενέργεια μεταδίδεται αυτοστιγμή σε όλους τους γαλαξίες και ότι κάθε μας προσωπική πρόοδος της συνειδητότητάς μας μεταδίδεται σαν νέο συμβάν σε όλους τους άλλους που συνειδητοποιούν την εξέλιξη μας και προσαρμόζονται στις εξελίξεις…

8 responses »

  1. Όπως συνηθίζω , αυτή η ανάρτηση είναι ακόμη ένα σχόλιο από εδώ:
    http://athemita.wordpress.com/2012/07/21/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1/#comment-3138

    Ο άνθρωπος που δεν έχει αυθεντική δική του έμπνευση (εγώ π.χ.) ασχολείται με όσα εμπεριστατωμένα αναρτούν άλλοι πιο αξιόλογοι γράφοντες και μετά εμπνευσμένος από αυτά που διάβασε κάνει σχόλια μέσα στο κλίμα και αν του βγούνε κάπως να βγάζουν νόημα , σπεύδει να τα κάνει δικές του αναρτήσεις…

    Αν ανατρέξετε στο ιστορικό αναρτήσεων του συγκεκριμένου μπλογκ χρηχα θα διαπιστώσετε το αληθές της καταγγελίας μου….
    Το ότι αυτοκαταγγέλομαι αποδεικνύει το ασυνάρτητο ποιόν του γράφοντος….

    Καλησπέρα σας…

    Απάντηση
  2. Nαι αλλά ποιός μου λέει ότι όλα αυτά δεν είναι απλά θεωρίες όπως τόσες και τόσες;

    καλησπέρα χρήχα
    🙂

    Απάντηση
    • Κανείς αγαπητή μου…

      Κι αυτό είναι το μεγαλύτερο ατού της θεωρίας….επιβεβαιώνει ότι ο καθείς ζει και συνειδητοποιεί τα πράγματα όπως μπορεί….

      Εγώ για παράδειγμα αναλύω πανηγυρικά πράγματα που δεν μπορώ να τα υποστηρίξω θεωρητικά πουθενά, αλλά να, βρήκα μια ευκαιρία να τα πω όπως ήθελα να τα πω….

      Η πραγματικότητα και η εξέλιξη έχουν άπειρες διακλαδώσεις…η θεωρία που θα γίνει του «συρμού» στο μέλλον μπορεί να είναι κάπως έτσι ,όπως τα γράφω, μπορεί και όχι….σκοπός μου δεν είναι η αντικειμενικότητα, αλλά η έκφραση…η δική μου έκφραση…
      (αν αυτό έχει κάποια αξία…)

      Απάντηση
  3. Nαι, ναι!
    Κι η δική μου σκέψη ήταν περισσότερο από εμένα προς εμένα. Ηθελα να δικαολογήσω τον εαυτό μου στον εαυτό μου για το ότι μ’ αφήνουν ανέγγιχτη όλα αυτά.

    Είμαι μια γυναίκα που θέλω να βλέπω τα πράγματα με το όνομα τους, το λίγο πιό πέρα ακόμη και θεωρητικό με αποπροσανατολίζει, ή αν θέλεις με βγάζει από τη βολεψιά μου 🙂

    Το σχόλιο μου ήταν αφορμή για να αφήσω και μια καλησπέρα χρηχα

    Ωρα για καφέ. Κερνάμε!

    Απάντηση
  4. Καλησπέρα,
    Για μεγάλο διάστημα διάβασα, έψαξα να καταλάβω τη κβαντομηχανική, διάβασα και τα σχετικά πειράματα με γάτες κλπ και για την παρατήρηση που όντος επηρεάζεται από το άτομο που βρίσκεται εκεί γύρω…επανέλαβαν το πείραμα με μια κρυφή (!) κάμερα και τίποτα δεν άλλαξε…προσωπικά όλο αυτό με γοητεύει αφάνταστα και επειδή ο εγκέφαλος μου πολλά δεν κατανοεί, έχω αφήσει την αίσθηση, να με καθοδηγήσει και έχει ο θεός (που λένε!)
    Τελικά έχουμε ότι αξίζουμε σε όλα τα επίπεδα!
    Καλό μας Σ/Κ πλεόν! 🙂

    Απάντηση
    • Καλώς την….

      Εσύ σαν καλή μάγισα , θα ‘ πρεπε να ξέρεις να μεταβάλεις τα στοιχεία της πραγματικότητας και της ύλης , δίνοντας τους ότι μορφή θα μπορούσες να ήθελες….

      Πάντως η μαγεία που αναφέρεται σε όλα τα παραμύθια , θα μπορούσε να είναι μια μεταβολή της πραγματικότητας … αφού η δομή της ύλης είναι ενέργεια «δομημένη» με κάποια λογική , γιατί να μην υποθέσουμε ότι θα μπορούσε να αλλάξει μορφή , να εξαφανιστεί ή να εμφανιστεί απ’το πουθενά, με την κατάλληλη παρέμβαση….

      Στο έχει ο θεός….είμαι στον πειρασμό να το πω καιρό τώρα….αλλά έχουμε και μια θρησκευτικής προέλευσης μαρτυρία : «το μεν πνεύμα αθάνατο – η δε ύλη εφήμερη»….και αυτός που το είπε αυτό ανέστηνε και νεκρούς…..

      Απάντηση

Σχολιάστε

