RSS Feed

ετσι μου ‘ρθε…ετσι εγραψα…

Η μοναξιά είναι ένα μεγάλο σχολείο….

Σε κάνει να εκτιμάς κάθε σου ικμάδα και κάθε σου ικανότητα…

Σου δίνει ένα εγωϊστικό μέτρο να κρίνεις τους άλλους….

Αλλά δεν σου δίνει την ευκολία να δώσεις στους άλλους αυτό που εσύ ζητάς από αυτούς….

Η μοναξιά είναι και στους άλλους…

Δεν έχεις εσύ την αποκλειστικότητα…..

Μην τρομάζεις από τους άλλους…αλλά και μην τους τρομάζεις εσύ…

Κάνε την μοναξιά να σου μάθει την υπομονή….

Δώσε χώρο και χρόνο…δώσε ελευθερία….

Γιατί όταν μάθεις να δίνεις….μαθαίνεις και να παίρνεις….

Και αυτό όταν μάθεις να το κάνεις φυσικά , όπως αναπνέεις, θα σου μειώσει την μοναξιά….

Η τυποποίηση και τα έτοιμα πακετάκια καλής συμπεριφοράς ή έστω μιας κάποιας συμπεριφοράς, αντενδείκνυνται…

13 responses »

  1. Λοιπον, η μοναξια παραμορφωνει τα πραγματα. Συνηθως τα μεγενθυνει.
    Γοητευτικη οταν δεν ειναι αναγκαστικη.

    Καλο απογευμα.
    @ζαχαρη

    Απάντηση
  2. «Σου δίνει ένα εγωϊστικό μέτρο να κρίνεις τους άλλους….»

    Είναι αυτό που εννοούσα κι εγώ αγαπητή…..νομίζω ότι δίνει μια «αίγλη» στους ανθρώπους που την έχουν εθελοντικά επιλέξει….ίσως επειδή τόσο μας τρομάζει , συνήθως…..

    Την καλησπέρα μου…

    Απάντηση
  3. Μ αρέσει αυτό που κάνεις, που αναρτείς τα σχόλια σου, είναι σαν κι εσύ ο ίδιος να εκπλήσεσαι από τα πράγματα που έχεις μέσα σου.

    Πέρα από το ότι σου απάντησα στο μπλογκ μου, δεν ένιωσα ποτέ αυτή την αίγλη της μοναξιάς που εννοείς.

    Μοιάζει περισσότερο με κάτι αναγκαίο 😉

    Απάντηση
    • Καλημέρα…

      Είναι φυσικό να μην την νοιώθεις εφ’ όσον εσύ είσαι που την βιώνεις…η αίγλη σχηματίζεται στο μυαλό αυτών που παρατηρούν ανθρώπους που επιλέγουν να είναι μόνοι…ίσως γιατί η μοναξιά από μόνη της είναι αρκετά φοβιστική για να την επιδιώξει κανείς…

      Εμένα μου άρεσε που το παρατήρησες και σου άρεσε….που αναρτώ τα σχόλιά μου…δεν εκπλήσομαι, αλλά είναι η αφορμή που ψάχνω να βγάλω πράγματα από μέσα μου…έχω πει και το πιστεύω ότι αν είχα δίπλα μου κάποιον που να με «τσιγκλίζει» θα μπορούσα να γράψω τόμους…αλλά δυστυχώς η συγγραφή είναι σχεδόν πάντα μοναχική απασχόληση…ε λοιπόν εγώ δεν αντέχω (ίσως και να μη προλαβαίνω) να είμαι μόνος…έζησα μικρός περιόδους απόλυτης μοναξιάς , πήρα τις αποφάσεις μου και τώρα πορεύομαι «μαζί»…
      Δεν κάνω δλδ τίποτε μόνος μου…σχεδόν…γιατί αν δεις την δουλειά μου στα χωράφια είναι μια συνεχής μοναχική πορεία…ευτυχώς από νωρίς τα έχω βρει με μένα…δεν πολυμαλώνουμε, γενικά….μάλιστα πολλές φορές κάνουμε εποικοδομητικές συνομιλίες…
      Αλλά σε θέματα που έχω επιλογή, δεν κάνω βήμα μόνος μου…μάλιστα η καλύτερή μου είναι με πολύ κόσμο…να σου πω ότι είμαι λαϊκατζής θα σε βοηθούσε να πάρεις μια ιδέα;
      Κελαηδάω όταν είμαι με κόσμο….
      Έτσι και με τα σχόλια…
      Αν καθήσω εμπρός στην «λευκή σελίδα» , δεν έχω αμηχανία, αρκεί να βρω αφορμή…αλλά συνήθως δεν πάω στο «new post» από μόνος μου…δεν βρίσκω θέμα…έτσι να πάω, στα καλά του καθουμένου;

      Ίσως να πεις ότι είμαι ευκαιριακός τύπος….,μπορεί και να είμαι κατά μία έννοια..το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την «λευκή σελίδα » είναι ότι πρέπει να συγκεντρωθείς σε ένα θέμα που σε απασχολεί και να το αναλύσεις…εγω όμως μάνα μου, όσο αστείο και να σου φανεί, δεν έχω χρόνο ούτε για να ξυθώ…δεν μου περισσεύει χρόνος για πολυτελείς αναζητήσεις (όπως τις είπα κάποτε)…οπότε αρκούμαι στις ευκαιρίες που μου δίνετε εσείς οι μπλογκό-φίλοι να φύγω για μερικά λεπτά απ΄το άμεσα χρειαζούμενο στο ίσως περιττό….

      Νά ‘ σαι καλά…είδες τι πάσα μου έκανες;

      Αν δεν έπρεπε να σηκωθώ να μαγειρέψω θα μπορούσα να γράφω ώρες…

      Απάντηση
  4. Δεν είναι μόνο η αίγλη που σχετίζεται με την μοναξιά, αλλά και η σοφία που μπορεί να αποκτήσει ένας άνθρωπος μέσα από αυτή… Νιώθω πολλές φορές μόνη ανάμεσα σε ένα σωρό ανθρώπους… αλλά νομίζω ότι αυτό με βοηθάει να σκέφτομαι περισσότερο.. δεν ξέρω.. πάντως δεν θεωρώ »παράξενη» ή »κακή» τη μοναξιά… αντίθετα, μερικές φορές χρειάζεται και είναι επικοδομητική!

    Καλησπέρα!

    Απάντηση
    • Καλώς την

      Είναι πράγματι η μοναξιά που σε κάνει να σκέφτεσαι περισσότερο….λογικό είναι…αλλά όπως και όλα τα πράγματα, όταν περισσέψει, γίνεται κουραστική…

      Απάντηση
  5. Ε μια και πέρασα αντι για σχόλιο είπα να αφήσω τον Roy να τα πει καλύτερα.Καλησπέρα

    Απάντηση
  6. Οταν δεν είναι απο επιβολή αλλά από δική μας επιλογή -και όχι νοοτροπία ζωής- μπορεί να είναι και αποδοτική! Μας φέρνει πιο κοντά στον ευατό μας!

    Απάντηση
  7. Η μοναξιά αντενδείκνυται..πρέπει να την νικήσουμε…καλησπέρα!! 🙂

    Απάντηση
    • Οχι παντα θα ελεγαααααααααααα ! 😀 Ειναι φορες που χρειαζεται κι αυτη.. Σου δινεται ετσι η ευκαιρια να συζητησεις πιο πολυ με τον εαυτο σου , να κοιταξεις μεσα σου , να κανεις πραγματα που σε ενδιαφερου και σε ευχαρισοτυν και ενα σωρο ακομα !

      Xrhxa , Oλα καλα? Πως πανε τα ορθοπεδικα σας?

      Απάντηση
  8. onlyandjustme….

    Δεν είναι και ότι καλύτερο …ειδικά για κάποιους ανθρώπους είναι πολύ βαρύ….

    Σε κάποιους άλλους είναι αναγκαία….

    Δεν χρειάζεται όμως να μας πανικοβάλει…..

    Όλα μπορούμε να τα καταπολεμήσουμε και να τα γυρίσουμε υπέρ μας αν έχουμε την ψυχραιμία και την διάθεση να στρέψουμε τις δυσκολίες έτσι ώστε να γίνουν γνώση και δύναμη για εμάς τους ίδιους…

    Απάντηση
  9. Λιακάδα….

    Τι μου κάνεις;

    Καιρο έχω να μπω στο μπλογκοχωριό….

    Το γύψο τον βγάλαμε πριν λίγες ημέρες….

    Καλά πάμε ….τα δύσκολα πέρασαν…

    Απάντηση

Σχολιάστε

