RSS Feed

κι ομως στο τελος οι κατσιμιχαιοι τα λενε ολα….

Έβλεπα τις συγκεκριμένες φωτογραφίες , όταν στην δεκαετία του ’80 φοιτητής, ακούγαμε μετά μανίας όλα τα κλασικά ροκ σχήματα (και βάλε)….έβλεπα την Τζάνις, και λίγο το άγριο της παρουσίας της, λίγο το μικρό της δικής μου ηλικίας, την έβλεπα σαν “μεγάλη”….ήταν για τα δικά μου δεδομένα (εγώ εικοσάρης αυτή τριαντάρα , άρα “μεγάλη)…

Πέρασαν τα χρόνια…σήμερα εγώ σαράνταέξι….καθόμουν χθές, μετά που έκανα την ανάρτηση και έβλεπα με προσοχή τις φωτογραφίες που παραθέτει το συγκεκριμένο βίντεο….και ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι αυτό που έβλεπα , καμία σχέση δεν είχε με την εικόνα της Τζάνις που είχε μείνει στο “αρχείο” του μυαλού μου αποτυπωμένο από την εποχή του ’80….έβλεπα ένα κοριτσάκι, λεπτό, να κάνει νάζια στο φακό, στολισμένο με μπιχλιμπίδια και διάφορα, τόσο συνηθισμένη εικόνα σήμερα, όσο και να μας ξένιζε στην δεκαετία του ’80….έβλεπα, μια φρεσκάδα και μια δροσιά, που με εξέπληξε, γιατί με την εικόνα της “άγριας γυνάικας” που είχα στο μυαλό μου , δεν το συνειδητοποιούσα τότε, ότι η Τζάνις και άλλοι της εποχής , τότε, δεν ήταν παρά αγόρια και κορίτσια , που μέσα στην δροσιά και στα νειάτα τους έκαναν την επανάστασή τους, παρασύροντας κι εμάς , σε μια τάση προς πιο ελεύθερα σχήματα και σε μια αντίδραση προς το συμβατικό……

Τα χρόνια πέρασαν….εμείς ακόμα ψάχνουμε το δρόμο….η τάση προς το έλεύθερο και το αντισυμβατικό δεν βρέθηκε , οι περισσότεροι είμαστε βολεμένοι σε κάποιες θεσούλες , προδότες; λες; εκείνης της τάσης των νειάτων μας….μπερδεμένοι πάντως…κι όσοι βάλαμε μπροστά το αντισυμβατικό και διαλέξαμε δρόμους που να μας “ταιριάζουν” περισότερο….πιο ελεύθερους ….κι εμείς πάλι μπερδεμένοι είμαστε….τουλάχιστον εμείς δεν “προδόσαμε” τις τάσεις μας….αλλά αναρωτιέμαι καμιά φορά….άξιζε τόση ταλαιπώρια;
Ο τάδε ο φιλαράκος που μπήκε στο δημόσιο αμέσως μετά τον στρατό, είναι μια ζωή ξεκούραστος, έχει Σαβατοκύριακα ελεύθερα, διακοπές σταθερά κάθε χρόνο, και σύντομα θα βγεί και στην σύνταξη, που όσο και να γκρινιάζει, καλή θα είναι, καλύτερη από την δική μου όταν θα την πάρω μετά από είκοσι σχεδόν χρόνια…..τακτοποιημένος, ξεκούραστος,δικαιωμένος…..αυτός δεν είμαι εγώ….εγώ είμαι ταλαιπωρημένος, κουρασμένος, ξεκρέμαστος…..αλλά στην κρίσημη στιγμή, εγώ αρνήθηκα τα κόμματα και τις αφίσες, έμεινα πιστός στα πιστεύω μου και στην ελευθερία να κάνω το δικό μου….έριξα δουλειά , όσο λίγοι….έκανα καινοτομίες στον τομέα μου…πάντα ένα βήμα μπροστά από όλους….

Ναι είναι η συνταγή της επιτυχίας….πάντα να είσαι ένα βήμα μπροστά από τους άλλους….να οδηγείς τις εξελίξεις …να μην είσαι ουραγός….γιατί πάντα οι μπροστάρηδες θα τρώνε τον αφρό κι εσύ από πίσω , ότι περισεύει….

Όχι παιδιά….αφρό δεν έφαγα….πάντα ότι περισεύει από τις πρωτοποριακές μου επενδύσεις, γιατί στην χώρα που ζούμε όποιος πάει μπροστά δίνει στόχο να του κόψουνε τα πόδια….όποιος ξεχωρίζει είναι επικίνδυνος για τον σύστημα των υποτελών και των μετρίων άρα : “κεφάλι που φαίνεται πάνω απ’τα άλλα θέλει κόψιμο”….κόψτε το….
Πάντα οι προσκυνημένοι θα είναι οι ευνοημένοι του πασσά….το κράτος μας είναι αποικία…είναι προτεκτοράτο….είναι κράτος υπόδουλο…οι προσκυνημένοι κυβερνούν, οι προσκυνημένοι ευνοούνται, οι προσκυνημένοι κάνουν “καλή ζωή”…όλοι οι άλλοι στον τροχό των βασανιστηρίων…..

Τζάνις….όταν σε γνώρισα βιάστηκες να “φύγεις” …αλλά άκουγα την βραχνή σου φωνή γεμάτη πάθος …και στόλιζα κι εγώ τις δικές μου προσδοκίες με πάθος….για ελευθερία ….

Δεν μετανοιώνω …. τουλάχιστον μέσα από όλες τις ταλαιπωρίες και τους κόπους, μέσα από όλον αυτόν τον αγώνα που έκανα και θα κάνω μέχρι να πεθάνω ( δεν έχει ξεκούραση για μένα και τους ομοίους μου) ….τουλάχιστον ….δεν μετανοιώνω για τίποτε…..ξεροκέφαλο θες; ξεροκέφαλο….θέλω να πιστεύω ότι είμαι από τους λίγους που κάνουν την μαγιά ….την μαγιά για έναν καλύτερο κόσμο….έναν κόσμο που μοχθεί….αλλά προσπαθεί να είναι περήφανος για όσα κάνει…..έναν κόσμο ελεύθερο……

4 responses »

  1. Καλησπέρα χρηχα,
    εγώ δουλεύω στο δημόσιο, αλλά δε φίλησα ποτέ καμιά κατουρημένη ποδιά. Εξ’ αιτίας του Πεπονή βεβαίως. Κι εγώ δεν είχα όνειρο το δημόσιο, αλλά στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας για να ξεκινήσεις κάτι μόνος σου πρέπει να έχεις πατρική καβάτζα ή μπάρμπα σε τράπεζα. Κι εγώ δεν έχω ούτε το ένα ούτε το άλλο.
    Πάντως χαίρομαι που εσύ κάνεις πράγματα πρωτοποριακά και μόνος σου.
    Αφοερωμένο το παρακάτω:

    Απάντηση
    • Καλησπέρα Γιώργο…

      Δεν έχει να κάνει με μια απλή θέση στο δημόσιο αυτό που λέω….έχει περισσότερο να κάνει με τα κρατικά κονδύλια και τα χρήματα που διάφοροι «ημέτεροι» «βάλαν στο χέρι» χωρίς να προσφέρουν τίποτε σαν ανταπόδωση για τα κεφάλαια που ιδιοποιήθηκαν…

      Ξέρεις…αν διαβάσεις πιο προσεκτικά αυτό που λέω , το παράπονό μου ξεκινάει από την στιγμή που εγώ αρνήθηκα να μπω στο δημόσιο, ενώ μπορούσα ….από εκεί ξεκινάει ο γολγοθάς….ο νέος άνθρωπος που ξεκινάει με όνειρα και ενθουσιασμό να κάνει νέες πρωτοποριακές δουλειές, που θα δώσουν ανάπτυξη και θα «ξυπνήσουν» και τους γύρω του να απεμπλακούν από τον κρατικοδίαιτο επιχειρηματισμό…τέτοιες προσπάθειες κόβονται εν τη γενέσει τους….αν δεν ελέγχονται από κομματικά στελέχη , αν δεν ωφελείται το κόμμα από τις δραστηριότητες, κόβεσαι….δεν ξέρω αν έχεις ανάλογη εμπειρία….όποιος όμως προσπάθησε να κάνει σχέδιο στον «αναπτυξιακό» από το 1989 που έκανα εγώ έναρξη και έχω ιδία πείρα από εκέι και μετά , ξέρει πολύ καλά ότι π.χ. το 40% που ήταν η επιδότηση κεφαλαίου στην «τρώγαν» οι παρατρεχάμενοι , οι άνθρωποι των «διαδρόμων» στα υπουργεία ακόμα και ο ίδιος ο υπουργός , αν ήταν σοβαρό το ποσό έπαιρνε ποσοστά …( στην ψύχρα επάνω και ποσοστά μέχρι και 10%)….και μην νομίζετε ότι αυτά με την κρίση τελείωσαν….ακούγονται ότι ακόμα και σήμερα υπάρχουν οι «άνθρωποι του υπουργού» που κυκλοφορούν στους προθαλάμους και εισπράττουν σεβαστά ποσά «για τα ποσοστά του υπουργού» …»για να ξεκολλήσει η υπόθεσή σου από την πολεοδομία (π.χ.)»…..

      Επίσης επειδή εγώ είμαι στον αγροτικό τομέα, αυτό που λένε «ψαλίδα» τιμών μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή, δίνει τεράστια περιθώρια κέρδους σε αυτούς που μεσολαβούν…έκανα άπειρες προσπάθειες να οργανώσω τους γύρω μου για να εμπορευόμαστε οι ίδιοι αυτά που παράγουμε έτσι ώστε και εμείς που τα παράγουμε να βγάζουμε περισσότερα ,αλλά και ο καταναλωτής να ωφεληθεί καθ’ ότι σαν παραγωγοί θα είχαμε το περιθώριο να πουλάμε χαμηλότερα , αφού βεβαίως δεν θα είχαμε μεσάζοντες….εκεί έγινε η σφαγή….και πάντα κάποιοι που είτε ήταν οι ίδιοι κομματικοί ή ήταν τσιράκια κομματικών εμφανιζόταν να διαλύσουν τα πάντα , με την επιρροή και το «κύρος » αυτού που εκπροσωπούσαν….

      Υπάρχουν πολλές ιστορίες….είχαμε μέχρι επισκέψεις δικηγόρων στα σπίτια μελλοντικών «μετόχων» σε συνεταιριστικά σχήματα και τον ωμό εκβιασμό τους με διάφορα τερατώδη , αν δεν αποχωρούσαν άμεσα….
      Είναι βλέπεις «πολλά τα λεφτά Άρη»….αυτά που παίρνουν όσοι ελέγχουν τα δίκτυα εμπορίας……

      Απάντηση
  2. Καλησπέρα χρηχα,
    νομίζω ότι όσα έγραψες τώρα, ξεκαθάρισαν τα πράγματα.
    Συμφωνώ σε όλα όσα ανέφερες. Κι από προσωπική εμπειρία.
    Γιατί δε τα φάγαμε όλοι μαζί.
    Χαιρετισμούς από την Άρτα (όπου το πορτοκάλι πωλείται 5 λεπτά το κιλό και συ μάλλον το αγοράζεις 1 ευρώ).

    Απάντηση
    • Γεια σου Γιώργο…

      Και χαιρετισμούς από Ξάνθη…που μπορεί να μην έχουμε πορτοκάλια αλλά ξέρω ότι το πορτοκάλι πωλείται στην καλύτερη περίπτωσςη 30 λεπτά ( το 3Α. το έξτρα )και όλα τα άλλα από εκεί και κάτω…το λεμόνι στην Πελοπόνησο τιμάται το ανώτερο 25 λεπτά…τα μήλα της Αγιάς και της Νάουσας έχουν ανώτερη τιμή τα 32 λεπτά….η ντομάτα της Κρήτης , συνήθως πουλιεται 20- 30 λεπτά σε σπάνιες περιπτώσεις ξεπερνάει το μισό ευρώ…
      τα καρπούζια της Καβάλας αυτήν την στιγμή πωλούνται στο εξευτελιστικό των 5 λεπτών ( τα τρία λεπτά είναι τα εργατικά για το μάζεμα – 2 λεπτά για τον παραγωγό)….
      Η πατάτα στην Ξάνθη σήμερα πωλείται στα 12 λεπτά….τα ροδάκινα στην Βέροια πωλούνται αναλόγως της ποικιλίας από 22 ως 45 λεπτά….

      Τιμές που οι καταναλωτές ακούνε και νομίζουν ότι αναφερόμαστε σε επιστημονική φαντασία….γιατί ποτέ δεν έφαγε π.χ. πατάτα ο καταναλωτής κάτω από 50 λεπτά…και αναρωτιέται που πάνε τα 38 ολόκληρα λεπτά της διαφοράς…στον μεσάζοντα ή τους μεσάζοντες….καμία όμως κυβέρνηση δεν έχει κάνει το παραμικρό για να ενισχύσει τους θεσμούς εκείνους που θα μειώσουν την «ψαλίδα» των τιμών …ίσα ίσα πολλά από αυτά που κάνουν διάφοροι «αντιπρόσωποι » των διαφόρων κυβερνήσεων είναι εναντίων της οργάνωσης του κλάδου….έχω πολλά παραδείγματα και πολλές ιστορίες για αγρίους να πώ….εικοσιδύο χρόνια με αγροτικό ΑΦΜ και άλλα τόσα πριν , καθ’ότι είμαι αγρότης όπως γενήθηκα…..ο αγροτικός τομέας έχει καταστραφεί με σχέδιο πολλά χρόνια πριν η οικονομία της χώρας χρεοκοπήσει….τα χωριά έχουν αδειάσει από δέκα πέντε με είκοσι χρόνια πριν…αυτό τα λέει όλα….σήμερα η καταστροφή είναι ολοκληρωμένη….κανείς συνεταιρισμός δεν είναι σε λειτουργία , πλην ελαχίστων «φωτεινών» παραδειγματων…

      Απάντηση

Σχολιάστε

