RSS Feed

μποτίλιας….είπε….

Κατά συνέπεια η οντολογία, την οποία πρεσβεύω και προτείνω, έχει ως απόρροια το γεγονός, ότι η βάση του κοινωνικού γίγνεσθαι δεν είναι – όπως ισχυρίζεται ο Μαρξισμός – η οικονομία, αλλά με συγκεκαλυμμένο τρόπο οι θρησκείες. Η δε Διαλεκτική, η οποία αποτελεί την βάση της, έχει ως σύνθεση ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ, η οποία δεν αποτελεί καταστάλαγμα της όποιας δημιουργικής πάλης αντιθέτων, όπως στην Χεγγελιανή περίπτωση, αλλά συνίσταται σε δραστική, συνολική και άνευ όρων απόρριψη της δυαρχίας. Η Τριαδικότης πραγματώνεται οντολογικώς ως Υπέρβασις της δυαρχίας.

Κατά συνέπεια οι συγκρούσεις, τις οποίες βιώνουμε στην επιφάνεια των πραγμάτων, δεν προέρχονται κυρίως από διαφορετικά οικονομικά συμφέροντα, τα οποία αποτελούν μόνο μέσα επιβολής και όχι αφετηρία των σχέσεων εξουσίας. Αυτό το οποίο πολώνει τις ανθρώπινες κοινωνίες, είναι οι δυο οδοί, ως δυνατές επιλογές, οι οποίες ανοίγονται συμφώνως προς τον Μύθο του Ηρακλέους έμπροσθεν των ανθρώπων. Ο δρόμος της κακίας, η οποία συνεπάγεται υποταγή στην δυαρχία και ο δρόμος της αρετής, ο οποίος συνεπάγεται Υπέρβαση της δυαρχίας. Η αρετή αποτελεί τόσο την βάση της Πλατωνικής Φιλοσοφίας, όσο και την βάση των Νεοπλατωνικών, ακόμη και υπό την μορφή των Μυστικών Πατέρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, οι οποίοι εβρίσκοντο ανέκαθεν εις μόνιμο ρήξη με την επίσημη εκκλησιαστική ιεραρχία, η οποία αποτελούσε έκφραση της εξουσίας.

Η πάλη αυτή των δυο οδών περιγράφεται από τον Μύθο ως Γιγαντομαχία. Χθόνιες και Ολύμπιες δυνάμεις βρίσκονται σε συνεχή αμοιβαία διαπάλη. Η σύγχρονος εξουσία, ως έκφρασις του άρχοντος του κόσμου τούτου, αποτελεί συνάσπιση χθονίων, κρονίων ιερατείων, τα οποία καλύπτονται πίσω από το μάτριξ και πράττουν λατρεία του Μολόχ, υποταγμένοι στις δυνάμεις του ασυνειδήτου.

Τουναντίον ο Ολυμπισμός, τουτέστιν το Ελληνικόν Πνεύμα, προωθεί τον Προμηθεϊκό Άνθρωπο, τον έχοντα Συνείδηση, Λόγο και Εφευρηματικότητα στην πορεία εναποκτήσεως του άθλου της Αρετής, στην διαδικασία της συγκρούσεως με τις δυνάμεις τυφλής υποδούλωσης στο ασυνείδητο, το οποίο προωθεί οντολογικά η δυαρχία.

Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι τα ανωτέρω θέτουν σωρεία προβλημάτων. Ο γράφων θεωρεί όμως, ότι η διάδοση των απόψεων αυτών μόνο να ωφεληθεί μπορεί από μια εξειδικευμένη πραγματεία, συζήτηση ‘η και αντιπαράθεση επ’ αυτών.

Τάδε έφη «Μποτίλιας»

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: