RSS Feed

ΑΝΑΖΗΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ

προσθήκη άρθρου;;

κάθομαι και κοιτάω με δέος το πληκτρολόγιο….είναι παλιά γνωστή μου αίσθηση…κάποτε καθόμουν και κοιτούσα με δέος την λευκή σελίδα…άλλαξαν όμως τα πράγματα…εξελιχθήκαμε…έχουμε τεχνολογία αιχμής πια…πληκτρολόγιο…οθόνη…μάδερμπόουρντ…μουσική από το δίκτυο…πολυθρόνα και γραφείο…μεγάλη εξέλιξη…παλιά σε μια γωνιά ενός υπνοδωματίου…με το τετράδιο σε κακή κατάσταση …και το απλανές εκείνο αμήχανο βλέμμα να ατενίζει τον απέναντι τοίχο….θαρρείς και ο τοίχος έκρυβε μια μυστική πόρτα …και περίμενα να ανοίξει να έρθει από εκεί κάποιος…μια έμπνευση …κάτι….ήταν ίσως η μαγική πόρτα της ντουλάπας της παραμυθοχώρας της Νάρνια;…..εκεί εστιαζόταν όλες μου οι ελπίδες…στον τοίχο…είχα μάθει απ’έξω όλες τις γραμμές και τα σημαδάκια του τοίχου….αλλά έμπνευση δεν είχα την τύχη να εξορύξω…είναι σημάδια που σου δίνουν το νόημα της αναζήτησης…όταν κοιτάς το χαρτί (ή τον  τοίχο) με απελπισία….τότε να ξέρεις ότι δεν είσαι στην κατηγορία εκείνη των ανθρώπων που έχουν ευλογηθεί από την φύση (την μοίρα-τον θεό) να είναι ταλαντούχοι σε κάτι….στην συγκεκριμένη περίπτωση ταλαντούχος θα ήμουν αν μπορούσα να γεμίσω τις σελίδες που έβλεπα λαχταριστές -λαχταριστές (άδειες ) μπροστά μου….

Και τις γέμιζα …αλλά αυτό δεν με έκανε περισσότερο ταλαντούχο…τις γέμιζα με αφηρημένες γραμμές και σκίτσα και σχέδια και τόσο πολύ δουλεμένες με στυλό και μολύβι φωτοσκιάσεις που αναρωτήθηκα αίφνης, μήπως το ταλέντο που αποζητούσα να ξεπεταχτεί απ’τόν απέναντι τοίχο ήταν ζωγραφικό…..τελικά όμως δεν κατέληξα ούτε εκεί….είναι μακρύς ο δρόμος για την επιτυχία …είπα….και ευτυχισμένος αυτός που του αποκαλύπτεται ο σκοπός της ύπαρξής του…αλλά στην πορεία , άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως εμένα ο σκοπός ζωής  που διάλεξε να μου αποκαλυφθεί ήταν ένα καφάσι γεμάτο με πατάτες….αναρωτήθηκα τότε….μήπως πια ήταν καιρός να πάρω απόφαση ότι δικός μου σκοπός της ζωής ήταν να  κουβαλάω τις πατάτες μου;

Δεν ξέρω…αν ήμουν βούδας ή άλλος μεγάλος σοφός θα μπορούσα να ερμηνεύσω την αποκάλυψη αυτή….είναι κάτι μεγάλα μυαλά που μπορούν να φιλοσοφήσουν ακόμα και κάτω από το βάρος ενός καφασιού με πατάτες….είναι κάτι άνθρωποι που τους έχει αγγίξει η μοίρα με το μαγικό της χέρι και δίνουν νόημα με τις κουβέντες που αφήνουν να φύγουν από τα χείλια τους στις ζωές των  ανθρώπων…πολλών ανθρώπων…σε λαούς ολόκληρους…κομμάτια ακόμα του συνόλου της ανθρωπότητας ολόκληρης αγγίξανε τα λόγια αυτά τα απλά και τις μαγέψανε και τις κάνανε να βρούν τον δρόμο τους μέσα από φράσεις που αν τολμούσε να τις εκστομίσει το απλό και θρασύ στόμα ενός απλού ανθρώπου δεν θα ήταν τίποτε παραπάνω από ….κουβέντες απλές ….καθημερινές…..

Και φτάνω ακόμα και στην υπερβολή να πιστεύω ότι αν τολμούσα εγώ …ή ένας άλλος , οποιοσδήποτε απλός άνθρωπος, τολμούσε να εκφράσει τέτοιες απλές -απλοϊκές κουβέντες , να ήταν ακόμη και απόπειρα βλαστήμιας και ύβρεως……είμαι τελικά σίγουρος….μπορεί να είναι οι κουβέντες αυτές απλές ….ή μπορεί σε μένα να φαίνονται απλές….μπορεί το δικό μου μυαλό να τις ονοματίζει απλές…ίσως η ύβρις να είναι βαθύτερη μέσα μου και να μην με αφήνει να δω καθαρά τα πράγματα….να αντιλαμβάνομαι πανανθρώπινες αλήθειες που εκφράστηκαν από χείλη σεβάσμια και συγκλόνισαν τον κόσμο , σαν απλές καθημερινές κουβέντες που θα μπορούσα ίσως και να τις εκστομίσω κι εγώ …ένας απρόβλετα πεζός…και καθημερινός άνθρωπος….και να μπορώ να εκστομίζω τις πανανθρώπινες αλήθειες…..τώρα τι μου λες;;;;;τι μπορεί να μου πει κανείς;;; μόνο η βλαστήμια -η ύβρις-είναι ο όρος που μπορεί να με χαρακτηρίσει….απλός άνθρωπος….βλάστημος και αλαζόνας….αλαζόνας και βλάστημος…με όποια σειρά….το ίδιο κάνει….το νόημα είναι κάπου εκεί χωμένο …στις δίπλες και τα σημάδια του απέναντι τοίχου….εκεί όπου έχει σφηνώσει τόση ώρα- τόσα χρόνια – η έμπνευση και δεν μπορεί να ξεπεταχτεί έξω από τους κόκκους της άμμου και του τσιμέντου που αποτέλεσαν τα δομικά υλικά του απέναντι τοίχου….στον οποίο προσηλωμένος δέομαι να αφήσει να ξεπεταχτεί έξω η έμπνευση….η ΔΙΚΗ μου έμπνευση….τόσα χρόνια την περιμένω και κάθε φορά προσηλώνομαι με ευλάβεια στις ατέλειες και στις πιο  ελάχιστες και μικρές λεπτομέρειες που ανασηκώνουν ή και αφήνουν να εισχωρήσει πιο βαθιά το φως ,πάνω  στην επιφάνεια του τοίχου………

Μάταια……..

13 responses »

  1. Φίλε μας ποιητή, πηγαίο και αισθαντικό ταλέντο, Sir Alone, μην έχεις αμφιβολία ότι είσαι ένας από αυτούς «που τους έχει αγγίξει η μοίρα με το μαγικό της χέρι και δίνουν νόημα με τις κουβέντες που αφήνουν να φύγουν από τα χείλια τους στις ζωές των ανθρώπων»

    Σου στέλνω και το «Περπάτημα» σου να αναρτήσεις, θα βρω και «αυτό το κάτι, το τίποτα, που έβγαλε τα πάντα».
    ______________________________________________________

    «Κι είχα ξεχάσει τούτο το περπατημα”

    Κι είχα ξεχάσει τούτο το περπάτημα….
    Αλήθεια, πώς ελαφρώνουν τα πόδια στο περπάτημα,
    όταν βαραίνουν το νου σκέψεις ευχάριστες…

    Κι είχα ξεχάσει τούτο το περπάτημα…..

    Όχι δεν θα γίνω….

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ να γίνω….
    ποιητής, σκοτεινός,
    που τον βαραίνουν τα ξεχασμένα ρόδινα της δύσης χρώματα….

    Δεν θέλω να τυλίξω την ψυχή μου με μια σκια,
    παρμένη απ’τις ατέλειωτα μακρυές σκιές
    που σχηματίζονται
    όταν στην όμορφη ώρα του δειλινού
    παραδίνει η ημέρα την ψυχή της στην νύχτα….
    _____________________________________________
    εύχομαι να βαραίνει ο νούς σας με σκέψεις ευχάριστες……
    (Sir alone… )

    ΥΓ. τώρα που έμαθες το wordpress, αλλάζεις και τον τίτλο όποτε θες (λέμε τώρα, αν το θες, σε Sir Alone)

    Απάντηση
    • Αλλενάκι……

      Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό που μου δείχνεις…είναι για μένα ομολογουμένως τιμή μεγάλη…

      Το sir alone….θα δούμε….δεν είμαι μόνος μου εδώ και είκοσι και κάτι χρόνια…δεν μου κολλάει πια…είναι το όνομα των εφηβικών μου χρόνων….
      Από την άλλη το xrhxa είναι ένας αδέξιος πάλι χειρισμός αρχικών…δεν βγάζει ούτε ήχο να το πεις σωστά….πρέπει να ασχοληθώ κάπως και με το nick μου ….δεν με απασχολεί πάντως και πολύ…εξάλλου τόσο κοκόηχο nick …εεεε δεν μπορεί θα το θυμάσαι …..

      Απάντηση
  2. Εκτός από τα ποιήματα που έχεις υποσχεθεί ότι θα δημοσιεύσεις από τετράδιο, περιμένουμε και τα σχέδια.

    Θα σε βοηθήσουν σε αυτό οι νεότερες γενιές…, θα σου βρουν το σωστό σκάνερ, με υψηλή ανάλυψη για πιστότητα. Τα παίζουν έτσι κι αλλιώς στα δάχτυλα.

    Απάντηση
  3. από το τετράδιο

    συμβουλή: φτιάξε τσάκα τσάκα ένα δυο μπλογκάκια Sir Alone στο wordpress να υπάρχουν

    sir-alone wordpress com
    siralone wordpress com

    Απάντηση
    • Σύμφωνοι θα φτιάξω ένα μπλογκάκι sir alone…αλλά μόνο αν μου πεις πως θα το συνδέσω στο πλάϊ όπως έχεις εσύ τα αλλενάκια όπου βάζεις τα πρόσθετα που σου αρέσουν….

      Απάντηση
      • Φτιάξτο πρώτα.
        Και εναλλακτικά μετά, αν θέλεις πέρασε όλες τις αναρτήσεις χρηχα σε αυτό, να είναι το βασικό ίσως.

        Για να σου πως πως θα γίνει να το συνδέσεις εδώ, πρέπει να μελετήσω λίγο το Theme Liquorice.

        Πάντως πρέπει να γίνεται από
        Τα blogs μου
        Πίνακας Ελέγχου
        Σύνδεσμοι (έχει το εικονίδιο με την αλυσίδα)
        στο Σύνδεσμοι πατάς και βλέπεις Κατηγορίες Συνδέσμων

        για να προσθέσεις τα δικά σου μπλογκ – ξεχωριστά από αυτά των φίλων που έχεις βάλει δεξιά

  4. στα Αλλενάκια έχω βάλει δύο δικά μου μπλογκ και το Antinews

    στο Pool έχω βάλει τους φίλους

    Απάντηση
  5. Το κείμενο αυτό είναι δείγμα ταλέντου, αυτού που περίμενα και διείδα από σένα.
    Τίποτα λιγότερο!
    Γιατί με ευχαριστείς;

    Άλλωστε δεν στα έχω πει εγώ μόνο!

    Στα έχει πει πολύ νωρίτερα άλλος πολύ πιο αρμόδιος και γνώστης από μένα στα λογοτεχνικά και ομολογώ με τρώει η περιέργεια να μάθαινα ποιος είναι!!!
    Για πολύ ταπεινό λόγο θα έλεγα, και εγωϊστικό, για να επιβεβαιώσω το δικό μου κριτήριο 🙂

    Αλλά μην αγχώνεσαι με την έμπνευση.
    Δεν είναι κατά παραγγελία αυτό.
    Απλά ξέρουμε ότι στον Χρηχα η έμπνευση it’s just there!!!

    Απάντηση
  6. Nα φτιάξεις λίγο και τη φόρμα των κειμένων
    Και αυτή αλληλεπιδρά στο νόημα

    Αλλιώς ένα συνεχές, χύμα κείμενο, που κουράζει λίγο,
    και αλλιώς η φόρμα του «Κι είχα ξεχάσει τούτο το περπάτημα» που του δίνει την τελική πινελιά γοητείας

    Δε συμφωνείς;

    Απάντηση
    • Σύμφωνοι….
      Την άλλη φορά θα περιορίσω λίγο την παρόρμηση να τα πω όλα μαζί και γρήγορα…ή θα κάνω και δεύτερη σκέψη πριν τα δημοσιεύσω, όχι ότι έρθει με την μια…..

      Θα μπορούσα ίσως να έχω μια λίστα σχεδόν έτοιμων θεμάτων στα προσχέδια ,όπου θα τα επεξεργάζομαι μέχρι να τα νιώσω έτοιμα…συμφωνείς;

      Απάντηση
      • Τα κείμενά σου δεν δέχονται διόρθωση, θα την τινάξουν πέρα, σαν άχρηστο σκουπίδι, ίσως ούτε καν επεξεργασία από σένα τον ίδιο.

        Το καλούπι του πηγαίου ταλέντου βγάζει αυτό που πρέπει να βγάλει με τη μία.

        Απλά όταν είναι τόσα πολλά γραμμένα και με τις τελίτσες χωρίς διακοπή συνεχόμενα, καμιά φορά κουράζει

        Τίποτα άλλο.

  7. ναι, στα προσχέδια να γράφεις ότι κείμενα σου έρχονται

    Απάντηση

Σχολιάστε

