RSS Feed

και τι θα γίνει;

Άσχημα ξεκίνησε σήμερα η μέρα…..

Ψέματα….η μέρα ξεκίνησε με όλες τις προδιαγραφές πολύ καλές….η πορεία της την έκανε μουντή και ανάποδη….όταν ξεκινάς την μέρα σου με καλές προοπτικές και σου πάει μετά και στραβώνει…τότε μπαίνει στην μέση ο πληγωμένος σου εγωϊσμός και τα στραβώνει για τα καλά…..

Εγωισμός….και τι θέση έχει αυτός σε μια στραβή ημέρα; Δεν μπορεί…μέσα σε όλα είναι κρυμμένος κι αυτός…μπορεί να μην είναι πάντα ορατός…αλλά πίσω από κάθε μας κίνηση…κάθε μας κουβέντα…κάθε μας προσδοκία….ειδικά πίσω από κάθε μας προσδοκία…είναι ο εγωισμός κρυμμένος…και μάλιστα όταν οι προσδοκίες δεν μας κάνουν την χάρη να βγουν αληθινές……και μάλιστα όταν ναι μεν στραβώνει το πράγμα…αλλά…δεν είναι και αποτυχία πλήρης…..ναι μεν αλλά….δεν είναι και ότι δεν γίνεται και τίποτε…απλώς κοντύναν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα….

Τότε…αντί να ικανοποιηθείς με όσα κατάφερες να πάρεις…..ναι μεν λιγότερα αλλά πήρες…δεν έμεινες και ρέστος….τότε μπαίνει στην μέση ο εγωισμός και δεν σ’αφήνει να ησυχάσεις…γιατί μετράει τα αποτελέσματα με βάση το μπόι του ….ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε; Δεν μπορείς εμένα με τέτοια αποτελέσματα να με γεμίσεις…..δεν μου φτάνουν…όλα ή τίποτε ρε….και νααα τα μούτρα και οι βαθυστόχαστες κουβέντες…..φτάνεις σε βάθος υποσυνείδητου , να αναλύεις την ημέρα που πρωτοπήγες δημοτικό…και τότε εκείνο το παιδάκι που έμεινε έκθαμπο από τις δεινές σου ικανότητες να τα καταφέρνεις σε όλα….και σε κοίταζε με θαυμασμό ….αληθινό θαυμασμό….σαν να ήσουν μεγάλος και τα κατάφερνες αληθινά σαν μεγάλος……και συ φούσκωνες το εγώ σου σαν μπαλόνι….το έβαψες (θυμάσαι;) και μπλε…ήτανε κάτι μπαλόνια τεράστια μπλε που φούσκωνε εκεί κάποιος σε έναν περιφερόμενο θίασο , που δεν είχες το εισιτήριο να μπεις….και κοίταζες απ’έξω και θαύμαζες τα τεράστια μπλε μπαλόνια σαν να ήταν θαύματα βγαλμένα από μαγικές συνταγές και ά μπε μπα μπλομ κάποιας γριάς μάγισας βγαλμένης από παραμύθια….

Και τώρα; Πως μπορείς να συρικνώσεις αυτά τα τεράστια μπλε μπαλόνια σε μέγεθος μικρούτσικου νερομπάλονου;…. Νερομπάλονο….μόνο η λέξη σε κάνει να μειδιάς υποτιμητικά…..εσύ τα μπαλόνια πάντα τα είχες σε υπόληψη….και δεν σου ήρθε βολικό να τα βλέπεις να τα γεμίζουν με νερό και να τα  σκάνε πετώντας τα ο ένας στον άλλον , όταν παίζουν μπουγέλο τα πιτσιρίκια στις σχολικές αυλές και στις γειτονιές τα απογεύματα , το καλοκαίρι , με τις μεγάλες ζέστες που τα πιτσιρίκια ψάχνουν σκανταλιά και τρόπο να δροσιστούν , με τον δικό τους ατίθασο και σκανδαλιάρικο τρόπο…..

Αλλά είναι και άλλος λόγος που δεν τα χωνεύεις…..ξέρεις εσύ-και ο εγωισμός σου….όταν ανίδεος προσπάθησες να φουσκώσεις το μίζερο και μηδαμινό εκείνο μπαλονάκι , και σου φύγαν τα πνευμόνια προσπαθώντας,και τελικά έγινες και ρεζίλι όταν το ανηψάκι σου μπροστά σε όλον τον κόσμο του παιδικού πάρτυ σου είπε : ρε θείο τί κάνεις ; αυτά είναι νερομπάλονα…δεν φουσκώνουν με το στόμα…..

Εγωισμός…..μπα…ο δικός σου είναι λιγάκι μεγαλύτερος από ένα πεζό νερομπάλονο….όχι λίγο…αρκετά θα έλεγα….και με διαφορά … τόση όση ένα τιποτένιο νερομπάλονο έχει σε σχέση με ένα τεράστιο και καμαρωτό μπλέ μπαλόνι τσίρκου….αλλά το πρόβλημα είναι ότι τα πενιχρά σημερινά αποτελέσματα σου την φέραν…άντε τώρα εσύ να συρικνώσεις το μπόι σου και τον εγωισμό σου στο μέγεθος μιάς χούφτας…μιας γροθιάς, έστω….θα σκάσεις…..σαν να σκάει εκείνο το μεγάλο μπλε μπαλόνι….

Δεν είναι θέμα….εγώ εγωιστής;; Από που κι ως που; Να μην τρελαθούμε κιόλας….εγώ εγωιστής;;;;δεν φτάνει που μου έκανες την μέρα μαντάρα …τώρα έγινα και εγωιστής….εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να κάνω ένα πρόγραμμα για αύριο…να γιορτάσω που είναι επέτειος και εθνική γιορτή βρε παιδάκι μου….κι ήρθες εσύ με το καταραμένο σου συνάχι και πήγες και στον γιατρό να σου δώσει και χαρτί να απαλλαγείς απ’τα καθήκοντα σου , σαν να ήταν να πας στο σχολείο αύριο και επειδή δεν έχεις σκοπό να πας , πήρες χαρτί απ΄τον γιατρό να δικαιολογήσεις τις απουσίες…..

Βλακείες….ασθματική βρογχίτιδα λόγω ίωσης….τρίχες….ξέρεις πόσον καιρό το σχεδίαζα εγώ;;;   Άσε να μην σου πω καλύτερα και με δουλεύεις από πάνω….τέλος πάντων….

Τελικά τι θα κάνουμε αύριο; Να πάρω τον φίλο μου τον ψαρά να ρωτήσω αν έχει ρίξει δίχτυα…κάτι θα έχει πιάσει δεν μπορεί….τουλάχιστον να μην φάμε κατεψυγμένα….τουλάχιστον να πούμε ότι καθήσαμε μέσα για να φάμε κάτι σε ψάρι όμως εξαιρετικό…όχι του συρμού….δεν είμαστε και τυχαίοι….αφού μπορούμε να κάνουμε και τέτοια πράγματα….να τρώμε τα καλύτερα απ’την βάρκα και μισοτιμής….τι;;; λίγο το ‘χεις…ξέρεις μερικοί πόσα θα πλήρωναν (και πληρώνουν) για τέτοιο μεζέ;;; Ξέρεις…άλλο πράγμα είναι να τρως το ψάρι από την βάρκα…πιασμένο το πρωί και να το φας το μεσημέρι….άλλη γεύση σου λέω….βάλε τα δίπλα δίπλα με ένα από το μαγαζί, το ψαράδικο…βάλτε και τηγάνισε τα , μαγείρεψε τα το ίδιο το ένα , όπως και το άλλο…δίπλα δίπλα….εεεε θα το καταλάβεις ποιο είναι ποιο…χωρίς αμφιβολία και χωρίς δεύτερη κουβέντα….

Λοιπόν…δεν έχει αντίρρηση…αύριο θα σηκωθώ νωρίς νωρίς να προλάβω την βάρκα όταν θα βγαίνει….δεν πειράζει που είναι αργία…αν θα πάω λίγο μετά δεν θα βρω ούτε λέπι…ξέρεις πόσοι περιμένουν απ’έξω το πρωί να τα πάρουν φρέσκα φρέσκα;….δεν πειράζει κοιμάμαι άλλη μέρα , να χορτάσω τον ύπνο μου….και μετά δύο μέρες πάλι αργία είναι…Κυριακή…αργία δεν είναι η Κυριακή;….εεε…όλο αντιρρήσεις είσαι βρε παιδάκι μου….και μετά είμαι εγώ ο εγωιστής….όλο το δικό σου θέλεις να γίνεται….αν με είχες σήκω επάνω κάτσε κάτω θα ήσουν ικανοποιημένη…μόνο τότε….μόλις πάω να κάνω λίγο και το δικό μου αμέσως αρχίζεις με τα δικά σου…άσε με σήμερα να κάνω το κομμάτι μου γιατί δεν μου βγήκε κι η δουλειά όπως την ήθελα…..άσε με κι εμένα να νιώσω λιγάκι άνθρωπος…….αύριο που είναι και εθνική γιορτή….

4 responses »

  1. Χρόνια Πολλά.
    Καλή ψαριά!

    Απάντηση
    • Ευχαριστώ…..χρόνια πολλά και σε σένα…..και στους εορτάζοντες όλους…..

      Όσο για την ψαριά…αν τα αγοράζεις , κάνεις όσο καλή ψαριά κρατάει η τσέπη σου…..

      Απάντηση
  2. Καλο blogginng!Πολυ ομορφη η σελιδα σου.
    Καλη λευτερια μονο πια…

    Απάντηση
    • Καλώς την….

      Συγνώμη που καθυστέρησα να δω το σχόλιό σου…έχω κάποια αδεξιότητα ακόμη στον χειρισμό….που θα μου πάει όμως….θα στρώσω….

      Ευχαριστώ και για την ανάρτηση στον δικό σου blog…

      Απάντηση

Σχολιάστε

